пʼятницю, 29 листопада 2013 р.

       Запропонувала шести- та семикласникам запитати у батьків, які книги вони любили у дитинстві. Зрозуміло, що далеко не всі виконали це прохання, але декілька досить цікавих результатів маємо. 
      Стиль зберігаю "авторський", от хіба що помилки виправляю.

        Вероніка Шкарупа, 6-Б клас.
   "Улюблена книга мого батька в дитинстві - це "Пригоди капітана Блада" Рафаеля Сабатіні. Головний герой книги - капітан піратського судна Блад. В повісті описуються його морські пригоди та битви. Капітан Блад - мужній, благородний, шляхетний, він завжди захищав бідних та відстоював справедливість.
   Найулюбленішою книгою в дитинстві моєї мами була книга "Пригоди Карлсона" шведської письменниці Астрід Ліндгрен. В ній розповідається про веселі пригоди Малюка та Карлсона. Карлсон - не зовсім той герой, з якого слід брати приклад. Але, незважаючи на свою вередливість і хвалькуватість, він є справжнім другом. А от улюбленими книгами моїх дідуся та бабусі були українські народні казки. У них хоробрі та кмітливі герої отримують перемогу над підступними та злими".




        Маргарита Харитонова, 6-Б клас.
   "Мій тато любив читати книгу про "Силуети винахідників". Ще він читав про Юрія Гагаріна. Мій тато збирав грпоші, щоб читати книги. Він всі свої книги купляв на свої гроші. "Силуети винахідників" мій тато придбав собі у тротьому класі"

        Михайло Махлай, 6-Б клас.
    "Книги у житті моїх батьків були незмінним помічником, другом, порадником.. Вони дуже любили їх читати.
    Найбільше у нашій сім'ї читав мій тато. Самими улюбленими його книгами були "Том Сойєр", "Робінзон Крузо. Мій батько обожнював книгу "Робінзон Крузо". В ній розповідалося про те, як один корабель попав у катастрофу. В живих лишилася одна людина. Її занесло на ненаселений острів. І ось в цій книзі розповідалося, як ця людина виживала..
    P.S. Ми читаюча сім'я.
    Ще одне P.S. У творі були мій тато Володимир. Книга Марка Твена "Том Сойєр" і "Робінзон Крузо" Даніеля Дефо.



        Бардей Олег, 6-Б клас.
   "Мої батьки ще досі читають книги. І в моєму віці читали ті книги, що у мене в шафі стоять.
    Ці книги є особливими, тому що вони цікаві. Це були "Записки Шерлока Холмса", Сат-Ок "Білий мустанг", Жюль Верн "Двадцять тисяч льє під водою", "Пригоди Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна". Також читає моя сестра Катя. Вона читала багато книжок у своєму житті. Такі, як "Робін Гуд", "Айвенго", "Острів скарбів", "Робінзон Крузо", "Хроніки Нарнії"


        Єремеєва Настя, 7-Б клас.
   "Мій батько дуже любив у дитинстві читати Шевченкові твори. Він із захопленням розповідав мені про життя Шевченка. А коли я запитала у нього "Яка твоя улюблена книга?" він відповів "Моя улюблена книга "Кобзар". Потім мені мама розповіла, що коли народився мій старший братик, батько наполягав, щоб його назвали Тарас, на честь видатного письменника і художника Тараса Григоровича Шевченка"
   

Немає коментарів:

Дописати коментар